10 Mart 2012 Cumartesi

Kumaşla kapladığımız ilk kutumuz :) İlkler çoğu zaman güzeldirrr

Aldığımız ayakkabı kutularının sağlam ve sert olanlarını atmayıp, evde ortalıkta nereye koyacağımı bilemediğim bilimum dergileri saklamakta kullanıyordum. Sonra neden ben bunların daha güzel görünmesi için kumaşla kaplamıyorum dedim. kendşm kaplayabildim mi... Hayır. Eşimin yardımları olmasaydı ben hayatta beceremezdim :)) neyse sözün kısası bizim  kutu çıktı ortaya bikaç günlük çalışmanın ardından (bazılarınızın bu kıytırık iş için bikaç gün mü harcadınız dediğini duyar gibiyim:))
bu ilk hali (yazmasam da herkes anlardı zaten ama hiçbi aşamayı atlamak istemiyorum :P


Kapağın dışını önce ince bir süngerle kapladık . kumaş yapıştırıcısıyla yaptık bunu da. sıra geldi diğer kısma
bu ilk deneme olduğu için yapım aşamasının fotoğlarını çekmedim bi sonrakine inşallah. veeee işte kapakla buluşma anıı

işte mutlu son. epey uğraştık ama sonunda beğendiğimiz bişey çıktı ortaya (annem her zaman" yaptığın işi önce kendin beğeneceksin"derdi. valla ben çok beğendim hatta iştahım kabardı gördüğüm bütün kutuları kaplayasım geliyo :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder