10 Mart 2012 Cumartesi

örgü sepetimmmmmm


            Resimde görmüş olduğunuz sepet başlıktan da anladığınız üzre benim örgülerimi koymak için Zara home'dan sadece 10 liraya aldığım sepet...(buraya hangi noktalama işareti gelecek bilemediğim için attım gitti üç noktayı ) aldığım bişeyin çine illa bişeyler yapmam gerekiyomuş yoksa o şey evin bi parçası olmuyomuş, kendini kenara atılmış hissediyo gibi geliyo bana :) bende sepetimin böyle bi duruma düşmemesi için naptımmm hemen içine bi astar yaptım ( hee böyle yaptım diktim diyorum ama zannetmeyin ki dikiş dikmeyi biliyorum. hayır yeni yeni öğreniyorum birazdan fotolardan da anlarsınız zaten :)


  sepetim sade olduğu için renkli ve hareketli bi astar seçsem daha iyi olur gibi geldi.(bu aralar çok fazla moda programı izledim sanırım) fena durmadı sanki ... ilerleyen zamanlarda beğendiğim başka kumaşlar da görürsem onlardan da alır çeşit çeşit astar dikerim. astarın ucuna da dantel gibi duran parçalardan(sanırım su taşı mı su yolu mu öyle bişey deniyo onlardan) dikicem inşallah. bu blog işi epey zevkliymiş hehe :)
içindeki de nevacığıma ördüğüm hırka. onu da bitirince inşallah burda paylaşıcam mutlakaaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder