12 Mart 2012 Pazartesi

benim güzel çiçeklerim

     Gerek evlenmeden önce gerekse evlendikten bir süre sonrasına kadar çiçek yetiştirmek bana çok zor bi iş gibi görünürdü. aslında öyle de...
     2010 yılında doğum yaptıktan sonra hediye olarak gelen çiçeklerle başladı çiçek sevdam (benimkisi şimdilik bi sevgi belirtisi :) ilerde aşak dönüşür belki ). biri orkide diğeri de antoryum olduğunu öğrendiğim iki çiçeğim var şimdi.

    
         Güzel orkidem daha hastaneden eve geldiğimiz bikaç gün içinde sararıp solmuştu. ben artık öldüğünü zannedip atmaya niyetlenmişken kayınvalidem (sağolsun) su vermiş. bizim orkide yeni yeni yapraklar açmaya başladı ben de sonunun nereye varacağını merak edip sulamaya devam ettim ama çiçek namına bi gelişme henüz yoktu. aradan neredeyse bir yılı aşkın bi zaman geçmişti ki yeni köklerden sonra çiçeklerin dalları uzamaya başladı veeeeeeeee mutlu son :) (Bu arada orkideler çok fazla su sevmiyorlarmış haftada sadece bir su bardağı su yetiyomuş veeee aydınlık mekanları seviyorlarmış bunu da eklemeden geçmeyim orkide severlere duyurulur)

    Bu da çiçek sepetinden adının antoryum olduğunu öğrendiğim diğer çieğim. antoryuma da tıpkı orkidem gibi haftada bir su bardağı su koyuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder