12 Mart 2012 Pazartesi

puzzleeeee :)

   "Ayyy nasıl sabredebiliyosun o minik minik parçaları yerleştirip bulmaya, ben olsam hayatta dayanamam"diyenlere karşılık ben çok seviyorum puzzle yapmayı. yaparken zaman zaman başıma ağrılar giriyor, aradığım parçayı bulamayınca "kesin eksik yok o kadar baktım olsa çıkardı eksik" dediğim çoook oluyo. hatta geceleri rüyalarıma bile girdiği olmuştur puzzleların. uzun bi zamandır yeni bi tane yapmamaış olsam da (buraya böyle uzun uzun yazdığıma bakmayın şimdiye kadar sadece 3 tane puzzle yapmışımdır :)) 



    Bu, en son yaptığım ve çerçevelenmeyi bekleyen puzzleım. 1500 parça olur kendileri zaman zaman tırnaklarımı kemirtecek kadar beni çıldırtmayı başarmış bi puzzle. çerçeveletip salonumdaki yerini aldığında daah güzel durur sanırım. o zaman ki resimlerini de paylaşırım inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder